loading...
✔ رمان تیـــک ✔
باران بازدید : 24 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

ادوارد داشت می یومد طرفم … بدون توجه بهش با سرعت رفتم سمت خواننده هه و دار و دسته اش … الان وقتش بود! وقتی درخواستمو مطرح کردم با تعجب نگام کردن … لبخند زدم و پلک زدم … چاره ای جز موافقت نداشتن … میکروفون رو از خواننده گرفتم و رفتم روی سن … کسی حواسش به من نبود … صدای آهنگ بلند شد … دوست داشتم بگم این اهنگ رو تقدیم می کنم به دنیل … اما می ترسیدم باعث دردسر بشه … پس حرفی نزدم و به آرومی شروع کردم به خوندن … سعی می کردم درست بخونم و حسم رو برسونم …I feel so unsure as I take your hand an lead to the dance floor.اصلا مطمئن نیستم وقتی دستتو می گیرم و تو رو به سمت سالن رقص هدایت می کنمAs the music dies something in your eyesهم زمان با محو شدن موسیقی ، چیزی در چشمان توCalls to mind a silver screen and you’re its sad goodbye.به من اون صفحه نقره ای رو یادآوری می کنه ، تو رو و خداحافظی غم انگیزوI’m never gonna dance againمن هرگز بار دیگه نمی رقصمguilty feet have got no rhythmاحساس گناهکاری وزن و آهنگی ندارهThough it’s easy to pretendبهرحال تظاهر کردن راحتهI know you’re not a fool.می دونم تو یه احمق نیستیI should have known better than to cheat a friendبهتر بود می دونستم که نباید دوستمو فریب بدمAnd waste a chance that I’ve been given.و چه بیهوده شانسمو هدر دادمSo I’m never gonna dance againپس من هرگز بار دیگه نمی رقصمthe way I danced with you.رقصی که با تو داشتمTime can never mend the careless whispers of a good friend.زمان هیچ وقت نمی تونه برگرده،زمزمه های بی احتیاطانه با یه دوست خوبTo the heart and mind ignorance is kind.برای قلب و خیال ، بی خبری خوبهThere’s no comfort in the truthحقیقت آرامش نمیارهpain is all you’ll find.رنج ، تمام آن چیزیه که تو می فهمیI’m never gonna dance againمن هرگز بار دیگه نمی رقصمguilty feet have got no rhythmاحساس گناهکاری وزن و آهنگی ندارهThough it’s easy to pretendI know you’re not a fool.I should have known better than to cheat a friendAnd waste a chance that I’ve been given.So I’m never gonna dance againthe way I danced with you.Never without your love.عشق بدون تو هرگزTonight the music seems so loudامشب صدای موسیقی بنظر خیلی بلند میادI wish that we could lose this crowd.آرزو می کنم که ما از جمعیت دور بشیمMaybe it’s better this wayشاید این جوری بهتر باشهWe’d hurt each other with the things we want to say.ما همدیگه رو با حرفایی که می خواییم بزنیم می رنجونیمWe could have been so good togetherما می تونستیم با همدیگه خیلی خوب باشیمWe could have lived this dance foreverما می تونستیم این رقصو تا ابد زنده نگه داریمBut now who’s gonna dance with me?ولی حالا کی قصد داره با من برقصه ؟ - Please stay.لطفا بمونAnd I’m never gonna dance againمن هرگز بار دیگه نمی رقصمguilty feet have got no rhythmاحساس گناهکاری وزن و آهنگی ندارهThough it’s easy to pretendi know you’re not a fool.I should have known better than to cheat a friendAnd waste a chance that I’ve been given.So I’m never gonna dance againthe way I danced with you.No danceرقصیدنی در کار نیستno danceرقصیدنی در کار نیستno dance you’re goneتو داری میری ، رقصیدنی در کار نیست- no dance you’re gone.تو داری میری ، رقصیدنی در کار نیستThis matter is so wrongاین مسئله اشتباه بزرگیهso wrongاشتباه بزرگیهthat you had lo leave me alone که تو باید منو تنها بذاری و بری …( careless whisper از George Michael )با همه وجودم خیره شده بودم تو چشمای دنیل که مسخ شده به من خیره شده بود و می خوندم … همه در سکوت به من خیره شده بودن … نه کسی می رقصید …نه کسی حرف می زد … همه با بهت نگام می کردن … و من در حالی که با همه وجودم سعی می کردم خراب نکنم می خوندم … چشمای دوروثی باز دوباره پر از کینه بود … شاید می دونست چرا دارم می خونم و چرا این اهنگ رو انتخاب کردم! اما هیچ کاری نمی تونست بکنه … خوشحال بودم که حرفاشون نیمه تموم مونده … نباید اجازه می دادم نقشه هام رو نقش بر آب کنن … آهنگ که تموم شد سینه ام از زور هیجان بالا و پایین می رفت … همه جا رو سکوت گرفته بود … یه دفعه ادوارد شروع کرد به دست زدن و به دنبال اون بقیه هم دست زدند … سالن غرق سکوت یک باره منفجر شد … نگام هنوز هم غرق نگاه دنیل بود … و تو چشمای دنیل یه خورشید سوزان روشن شده بود که می تونست همه وجودم رو بسوزونه … ادوارد بی پروا اومد سمتم و با یه حرکت منو کشید توی بغلش و چند دور دور خودم چرخوندم … جیغ کشیدم:- وای ادوارد!ادوارد منو گذاشت روی زمین و قبل از اینکه بتونم جلوشو بگیرم گونه ام رو بوسید و در گوشم زمزمه کرد:- خیلی ماهی! اصلا فکر نمی کردم چنین صدایی داشته باشی عزیزم … تو فوق العاده ای! همینطور که دستای ادوارد رو پس می زدم چرخیدم سمت دنیل … دنیل داشت دوروثی رو که سعی داشت یه چیزی رو بهش بگه پس می زد … با حس کردن نگاهم از کنار دوروثی گذشت و هیچ توجهی به حرفاش نکرد … اومد به سمتم … ادوارد دوباره خواست منو بکشه سمت خودش … تند تند داشت حرف می زد اما حقیقتاً من نمی شنیدم … سعی کردم از خودم جداش کنم … دنیل بهم نزدیک شد … قدم آخر رو من برداشتم و یه دفعه خودمو توی آغوشش حس کردم … طوری منو توی آغوشش می فشرد که حس می کردم استخونام دارن پودر می شن … دستشو توی موهام فرو کرد و در گوشم خیلی آروم زمزمه کرد:- I’m never gonna dance again- اوه دنیل …- محشر بود عزیزم …- تقدیم به تو بابای مهربونم …دست دنیل اومد بالا … نرم صورتم رو نوازش کرد و گفت:- بابا؟ لبامو خیس کردم … نگاش کردم و خواستم جوابشو بدم که صدای دایه بلند شد:- دنیل چه کار کنیم؟ نمی یای؟ دنیل دستاشو از دور بدن من جدا کرد و گفت:- دایه بگو شام رو سرو کنن …دایه با حیرت گفت:- دنی!- همین که گفتم دایه …دوروثی با خشم اومد سمتمون و گفت:- دنیل! دخترت رو کسی نیم دزده! بعدا هم می تونی محبتت رو بهش نشون بدی … می شه بیای پیش ما؟ بابا کارت داره … داشتین با هم صحبت می کردین …- بقیه صحبتا باشه برای بعد از شام …دست دوروثی رفت سمت دهنش و با چشمای گرد شده درست مثل دایه نالید:- دنی!- همین که شنیدی دوروثی …دوروثی با خشم گفت:- یعنی چی ما با هم قرار داشتیم!- آره درسته ما با هم قرار داشتیم … تو بودی که دیشب زدی زیر همه قول و قرارها و منو مجبور به پذیرفتن درخواستت کردی … یادت رفته؟پره های بینی دوروثی با خشم باز و بسته می شدن اما هیچی نمی تونست بگه … بعد از چند لحظه سکوت گفت:- من سی و دو سالمه دنی فکر نمی کنی به اندازه کافی به خاطرت صبر کردم؟- بازم صبر می کنی … تو یم دونی که من توی چه تردیدی دست و پا می زنم …- چه تردیدی؟- زا اول هم قرار ما ازدواج نبود دوروثی … اصرار خانواده ها ما رو توی منگنه قرار داد …- اما ما هر دو پذیرفتیم …- اما به اجبار!- نکنه منصرف شدی؟- نه اما الان در شرایطش نیستم …دوروثی یه قدم به من نزدیک شد و در حالی که با نفرت آشکارا براندازم می کرد گفت:- در شرایطش بودی … اما مثل اینکه با وجود این عوضی …یه دفعه دنیل اومد جلو … دوروثی رو کشید عقب و سعی کرد با خونسردی بگه:- دوروثی مراقب حرف زدنت باش … چیزی نگو که بعدا به خارش بدجور توبیخ بشی …- تهدیدم می کنی؟- هر طور دوست داری فکر کن …دوروثی داشت گریه اش می گرفت … زمزمه کرد:- به هم می رسیم …و قبل از اینکه ما بتونیم حرفی بزنیم ازمون فاصله گرفت … دنیل چرخید به سمت من و با لبخند گفت:- از دستش ناراحت نشو … کمی تند خوئه!با لبخند گفتم:- آره فقط کمی!هر دو با هم خندیدیم … دنیل به ادوارد که با کمی فاصله ازمون ایستاده بود اشاره کرد و گفت:- خیلی دور و برت می پلکه … خبریه؟یه تای ابرومو بالا انداختم و گفتم:- شاید …در کسری از ثانیه دنیل خم شد ، روی قلبم رو بوسید و گفت:- این قلب کوچولوت پاکه … مراقب باش سیاهش نکنی!بعد از این حرف ازم فاصله گرفت … به رفتنش خیره شدم … چه خبر داشت که این قلب دیگه پاک نیست! صدای ادوارد کنارم اینبار اعصابم را خورد کرد:- افسون … امشب اصلا تحویلم نگرفتی … چند وقته تحویل نمی گیری … جواب تلفن نمی دی … شونه ای بالا انداختم و با شیطنت گفتم:- یه وقتایی خانوما حوصله ندارن!یه تای ابروش بالا پرید و با شیطنت چشمک زد … خندیدم و ازش دور شدم … اشتهام باز شده بود و داشتم نشاطم رو به دست می اوردم … ***با خستگی پله ها رو رفتم بالا … برام مهم نبود دوروثی می مونه یا نه … خیلی خسته بودم و آرامشی که به دلم سرازیر شده بود پلکامو سنگین کرده بود … خوابم می یومد بدجور در اتاق رو باز کردم و رفتم سمت کمد لباسم … یه لباس خوای م یخواستم که بگوشم و شیرجه برم توی تخت خوابم … مشغول تعویض لباسم بودم که در اتاق با صدای ناهنجاری باز شد و دوروثی پرید تو … درست شبیه یه ببر زخمی! سریع لباس خوابم رو صاف کردم و با اخم گفتم:- این خراب شده در داره! شاهزاده خانوم بد نیست اگه در بزنین!یه قدم بهم نزدیک شد و با پوزخند گفت:- خوبه! جوجه کوچولو … خوب می دونی با کی در افتادی!صورتمو کمی کج کردم و متفکرانه نگاش کردم … می دونستم شمشیر رو برام از رو بسته … اما جوابش تنها و تنها بی اعتنایی و خونسردی بود … با خشم گفت:- فکر می کنی احمقم؟!! دختر دنیلی آره؟ معلوم نیست از کدوم خراب شده ای اومدی اینجا و حالا با دیدن ثروت و موقعیت دنیل دهنت آب افتاده که اونو مالک بشی … اما کور خوندی! عشوه هات رو بردار ببر تو همون خراب شده ای که ازش اومدی بریز تا هم پیاله هات برات بمیرن! با این کارا دنیل رو نمی تونی خر کنی … دنیل سی و شش سالشه! بچه نست که خام تو یه علف بچه بشه … گذاشتم خوب حرفاشو بزنه … وقتی تموم شد گفتم:- مطمئنی؟!- بله که مطمئنم! تو عددی نیستی! من اراده کنم تو از این خونه پرت شدی بیرون … با خونسردی نشستم لب تخت … ساعتم رو از دور مچ دستم باز کردم و گفتم:- اگه مطمئنی چرا اینقدر حرص می خوری؟! دیگه من خطری برات ندارم که! پس خونسرد باش عزیزم …چشماش گرد شد … دقیقا می تونم بگم که لال شد! اما بد از چند لحظه با خشم اومد به طرفم … چونه ام رو گرفت توی دستش و گفت:- خوب گوش کن ببین چی می گم! اگه توی پاپتی باعث بشی من دنیل رو از دست بدم دودامنت رو به باد می دم … شک نکن! زندگیتو سیاه می کنم و نمی ذارم یه آب خوش از گلوت پایین بره … من دختر سر پائولو هستم عزیزم … با بد کسی طرف شدی … پس حواست رو جمع کن که پاتو از گلیمت دراز تر نکنی!با نفرت زل زدم توی چشماش … آشغال عوضی … فکر کرده چون باباش پولداره هر غلطی می تونه بکنه … دختره نکبت! زمزمه کردم:- گمشو بیرون …چونه مو به شدت هل داد با دستش که باعث شد سرم پرت بشه عقب … بعد هم با قدم های بلند از اتاقم رفت بیرون … به حالت جنین روی تخت چمباتمه زدم … بد کردی دوروثی … بد کردی! داشتم خر می شدم که دست از سر دنیل بردارم و فقط داداشت رو خر کنم … اما تو بدتر آتیشم رو تند کردی … بغض داشت به گلوم فشار می اورد … اما نباید گریه می کردم … الان وقتش نبود … به خاطر کی؟ دوروثی ؟ یا دنیل؟!! محاله! محال … ***باز دوباره روزمرگی آغاز شده بود … می رفتم دانشگاه و بر می گشتم … صحبت هام با دنیل هم به دانشگاه خلاصه شده بود … همین و بس! دوروثی چند وقتی بود قهر کرده بود و خونه مون نمی یومد … همین به من آرامش می داد … وقتی دوروثی نبود انگار منم کاری به کار دنیل نداشتم … سرم به کار خودم … نگاه دنیل پر از محبت بود … کلامش هم همینطور اما هیچ کدوم برای نزدیک تر شدن به هم هیچ تلاشی نمی کردیم … من در برابر اون واقعا دو دل شده بودم … اولین مردی بود که اینقدر جلوی من ایستادگی کرده بود و من واقعا نیاز به یه مدت استراحت داشتم … شاید بعدها دوباره شیطنت رو شروع می کردم … وسایلم رو جمع کردم و خواستم از کلاس بزنم بیرون که صدای دو تا از بچه ها وادارم کرد بمونم و گوش کنم چی می گن:- کلاسش فوق العاده بود! من یه روزی فکر می کردم خودم این کاره ام! ولی وقتی رفتم تازه فهمیدم هیچی حالیم نمی شه …اون یکی آدامسش رو باد کرد و گفت:- به چه درد می خوره؟- نمی فهمی؟ خوب معلومه! برای این خوبه که بیشتر لذت ببری و این لذت رو به طرفت هم بدی …- آخه با رقص؟- خوب اینم یه نوعشه …- چه جوری هست؟ - جلسه اول فقط روی نرمی بدن کار کرد … می گه باید خیلی نرم بشیم تا بقیه حرکاتو یاد بده …- از همین مدلاست که لباس ها رو هم در میارین؟- نمی دونم … اما فکر کنم باشه …- می شه از وسطش ثبت نام کنیم؟- تازه یه جلسه رفته … اشکال نداره که … از الان بیا … فکر نکنم چیزی بگن …- باشه … کی میری؟- همین الان می خوام برم … جلسه دومش امروزه …- جدی می گی؟ پس چرا نشستی … پاشو بریم …هر دو بلند شدن و با هیجان رفتن سمت در … فهمیدم که دارن در مورد کلاس رقص حرف می زنن … توی یه لحظه وسوسه شدم و رفتم به طرفشون! شاید بهتر بود زندگی دنیل کمی از یکنواختی خارج بشه … به خصوص که مدتی بود دوروثی هم در کار نبود …***پشت پنجره ایستادم … طبق معمول … زل زدم به حیاط … چمن ها زیر قطرات بارون می درخشید … چقدر زیبا آسمون گرفته بود و چقدر زیباتر اشک می ریخت … شاید تنها گریه ای بود که از نظر اکثر مردم زیبا به نظر می رسید … با یه تصمیم آنی رفتم سمت بارونیم … روی لباس حریرم پوشیدم و رفتم از اتاق بیرون … خدا رو شکر کسی سر راهم نبود که مجبور به توضیح بشم … از عمارت خارج شدم و یه راست رفتم سمت قسمت چمن کاری شده … بارون نم نم بود و خیلی اذیت نمی کرد … رفتم وایسادم وسط چمن ها … صورتم رو گرفتم به سمت بالا … بارون صورتم رو نوازش کرد … توی یه تصمیم آنی کفش ها و باورنیم رو در اوردم … حالا یه پیرهن حریر کوتاه تا بالای زانو تنم بود که با دو بند ظریف روی شونه هام نگه داشته شده بود. دستامو از دو طرف باز کردم و شروع کردم به چرخیدن … زمزمه کردم:- باران ببار … باران ببار که دلم هوای گریه دارد … باران تو به جای من هم ببار … ببار که دلم غم دارد! همه بدنم خیس شده بود و لباس حریر ارغوانی رنگ به تنم چسبیده بود … موهام هم به صورتم … ولی بی توجه بازم چرخیدم و یه دفعه زدم زیر آواز :- بارون می زنهدونه دونه نم نمروی گل و برگاگلدونا شر شر می کننبه نغمه ی بارونبه حال زمستونناودونــــابارون می زنهدونه دونه نم نمروی گل و برگاگلدونــــاشر شر می کننبه نغمه ی بارونبه حال زمستونناودونــــادونه دونه نم نممی بــــاره باروننم نم نم نممی بــــاره بارونبه روزگار سرد زمستونبه روزگار سرد زمستونبه روزگار سرد زمستـــــوننم نم بارونگلهای گلدونشر شر ناودونبا تو دیدن دارهنم نم بارونگلهای گلدونشر شر ناودونبا تو دیدن داره تو باغ خوشبختی اگهیه گل برام مونده توییاونی که از عشق و جنونمنو ترسونده توییمنو ترسونده توییتو باغ خوشبختی اگهیه گل برام مونده توییاونی که از عشق و جنونمنو ترسونده توییمنو ترسونده تویینم نم بارونگلهای گلدونشر شر ناودونبا تو دیدن دارهنم نم بارونگلهای گلدونشر شر ناودونبا تو دیدن داره بیا که بی تو دنیارنگی ندارهصدای بارون دیگهآهنگی ندارهبیا که بی تو دنیارنگی ندارهصدای بارون دیگهآهنگی ندارهنم نم بارونگلهای گلدونشر شر ناودونبا تو دیدن دارهچون آهنگ ریتم تندی داشت داشتم ورجه وورجه می کردم و می خوندم … حقیقتا روحم تازه شده بود … با صدای دنیل درست پشت سرم از حرکت ایستادم و چرخیدم … قفسه سینه ام از زور هیجان بالا و پایین می شد … لباس به تنم چسبیده و شر شر آب از نوک موهام می چکید … دنیل با بارونی بلندنش در حالی که دستاش توی جیباش بود گفت:- حتما باید برم دنبال یادگیری زبان فارسی … بیاد بفهممم تو چی می خونی که اینقدر یه دل می شینه!خندیدم … بلند و از ته دل … اومد به طرفم … بارونیش رو در اورد و خواست بندازه روی شونه ام که در رفتم … داد کشید:- سرما می خوری افسون …پریدم به طرفش بارونی رو گرفتم شوت کردم اونطرف و با نگاه به چشمای بهت زده اش گفتم:- بدو دنیل … بدو منو بگیر … - افســــون!- بیا … بیا تنبل خان …دنیل شروع کرد به دویدن … من بدو دنیل بدو … هوای سرد دیگه اذیتم نمی کرد همین که می دویدم گرم تر می شدم … دنیل می خندید … منم می خندیدم … همه چی از یادم رفته بود … نفرتم … اتقامم … دلبری از دنیل … همه چیز … رسیدم نزدیک استخر … دنیل داد کشید:- نرو اونطرف افسون … می افتی تو آب!غش غش خندیدم … برام مهم نبود … رفتم لب استخر و گفتم:- جر نزن … بیا … بیا …آب از سر رو روی دنیل هم می چکید … با خنده گفت:- مگه نگیرمت شیطون … قهقهه زدم و دویدم … اما یه دفعه پام لب استخر سر خورد و قبل از اینکه بتونم خودمو کنترل کنم با سر افتادم توی استخر … آب دور و برم رو گرفت و توی دماغ و دهنم رو پر کرد … سریع خودمو جمع و جور کردم و شروع کردم به شنا کردن … همین که رفتم روی آب دنیل رو دیدم که آماده پرشه … منو که دید انگار خیالش راحت شد … نفس راحتی کشید و گفت:- دیوونه! تو تا خودت یا منو نکشی ول نمی کنی … بیا بالا …دستشو به سمتم دراز کرد … بدنم داشت یخ می زد اما توجهی نکردم … میزان سرخوشیم حسابی رفته بود بالا … می خواستم بخندم … می خواستم خوش باشم و خوش بگذرونم … رفتم لب استخر و دسستمو گذاشتم توی دست دنیل … خواست منو بکشه بالا که من پیش دستی کردم و کشیدمش پایین … سقوط کرد توی آب … جیغ کشیدم:- هورااااا … دنی اومد پیش من! دنیل دو تا دستش رو فرو کرد توی موهاش … جایی که ایستاده بودیم عمق زیادی نداشت و روی پاهامون ایستاده بودیم راحت … آب موهاشو گرفت و در حالی که از سرما می لرزید گفت:- هردومون رو به کشتن می دی …خودمو کشیدم به طرفش … دستامو گذاشتم سر شونه اش و گفتم:- در بیار لباساتو … سنگین می شی نمی تونی شنا کنی …دنیل با تعجل نگام کرد و گفت:- دیوونه ، دیوونه ، دیوونه! الان هر دومون یخ می زنیم … بیا بریم بیرون …لباس خودم رو با یه حرکت از تنم کشیدم بیرون … نگاه دنیل مات مونده بود روی من … رفتم به سمتش و پایین پلیورش رو گرفتم توی دستم … چشمکی زدم و کشیدمش سمت بالا … همینطور که خیره شده بود توی چشمام دستاشو برد بالا و من پلیورش رو در آوردم … خودمو چسبوندم بهش … نالید:- نکن افسون!- چرا … چرا نکنم؟! تو که گفتی دوست داری …- تو حیفی … تو خیلی حیفی دختر …- چرا ؟ - من سن پدرت رو دارم …غش غش خندیدم و گفت:- شوخی می کنی؟ پدر به این جوونی! نمی خــــوام … نمی خـــــــوام!دستاش پیچید دور کمرم … - چی می خوای؟ چی از جون من می خوای؟نفسم به شماره افتاده بود و بدجور داشتم می لرزیدم … با لرزش گفتم:- ت … تو … ر … رو …صدای نفس های بلند دنیل بهم آرامش می داد … نه به خاطر انتقام … نمی دونم برای چی بود ولی هر چیزی که بود انتقام نبود! زمزمه کردم:- دا … غم کن … دار…م… یخ …. می …. زنم… دنی … اخم نشست روی صورتش داشت عذاب می کشید و عذابشو به خوبی حس می کردم … دستاشو از دور کمرم باز کرد … دستای منو هم پس زد و با سرعت شنا کرد به سمت لبه استخر که بره بالا … نالیدم:- دنیل … من … دو … دوستت دارم …هنوز حرفم تموم نشده بود که دنیل با یه حرکت برگشت و اون وقت بود که در یک لحظه کوتاه لبهاش با قدرت لبهامو قفل کرد … نفس تو سینه ام گره خورد … تا چند لحظه گیج مونده بودم و فقط به قدرت لبهای دنیل فکر می کردم … اما یهو به خودم اومدم … به نرمی همراهیش کردم … همین که همراهیمو حس کرد گاز کوچیکی از لبم گرفت که باعث شد همه وجودم داغ بشه … یادم رفت توی آبم … یادم رفت هوا سرده … یادم رفت داشتم می لرزیدم … دستامو فرو کردم توی موهای خوش حالتش و چنگ زدم … اونم به گردنم چنگ انداخت … زمان رو حس نمی کردم … مکان رو هم همینطور … هر دو می لرزیدیم … ولی نه از سرما … از هیجان … دنیل کمی ازم فاصله گرفت … چند نفس عمیق کشید که داغیش صورتم رو به اتیش کشید … با صدای تحلیل رفته اش گفت:- افسون … به خدا تو حیفی …انگشتمو گذاشتم روی لبش و گفتم:- هیسسسس … زل زده بودیم به همدیگه … خواستم دوباره ببوسمش که جلومو گرفت و نالید:- نمی تونم افسون … نمی تونم دختر … همه چیز رو فراموش کن … همه اتفاقات امشب رو فراموش کن … منو ببخش! اما نمی شه … درست نیست … دیگه نتونستم جلوشو بگیرم قدرتش از من خیلی بیشتر بود با یه حرکت منو نشوند لب استخر و خودش هم پرید بالا … دستمو کشید … بی حرف دنبالش راه افتادم … همین که وارد عمارت شدیم موج هوای داغ یه جورایی منو از پا انداخت … تازه فهمیدم تو چه حالتی بودم … نالیدم:- دنیل …و قبل از اینکه دنیل بتونه جمعمم کنه پخش زمین شدم و از حال رفتم … ***یک هفته ازز اون روز کذایی گذاشته بود و من هنوز توی بستر بیماری افتاده بودم … بد جور سرما خوردم … تا حدی که چند بار به مرز تشنج رسیدم … دنیل هم حال خوبی نداشت اما بهترین دکتر رو بالای سرم حاضر کرد و خودش دائم بهم سر می زد … من اما توی حالت کشمکش بدی با خودم قرار داشتم … تمام اوقاتی که بهوش بودم به لذت بوسه دنیل فکر می کردم … چرا اینقدر گرمم کرد؟ چرا اینقدر برام لذت داشت؟ مگه این نبود که من می خواستم از اون انتقام بگیرم؟ چرا آغوش جیمز و ادوارد و متیو هیچ حسی برام نداشت اما دنیل بهم آرامش می داد؟ چرا … هر بار از زور فکر به مرز انفجار می رسیدم به خواب فرو می رفتم … هفته گندی بود … اواخر هفته کمی بهتر شدم و تبم بالاخره قطع شد … اما گلو درد و سرفه هنوز دست از سرم بر نداشته بود … جیمز ، ادوارد و متیو هر سه بهم سر زده بودن و هر کدوم وقتی اومدن که دنیل حضور نداشت … نمی دونم چرا اما اصلا دوست نداشتم دنیل پی به دوستی من با اونا ببره … حتماً به خاطر اجرای نقشه ام بود! آره حتما همینطوره … بعد از اینکه بالاخره از تخت خواب دل کندم تازه بازی موش و گربه من و دنیل شروع شد … نگاه از هم می دزدیدیم … من به خاطر تنبیه خودم از لذتی که برده و اون … لابد به خاطر اینکه فکر می کرد دخترش رو بوسیده … هر چه که بود اینجوری هر دو راحت تر بودیم … دنیل برام ماشینی خریده و یه خانومو هم استخدام کرده بود تا بهم رانندگی یاد بده و کمکم کنه گواهینامه بگیرم … اینجوری می خواست حتی از زیر بار بدن و آوردن من هم شونه خالی کنه و این کارش واقعا برام گرون تموم شد … تا حدی که تصمیم گرفتم باز به عذابش ادامه بدم … حالا که طعم لذت رو چشیده بود کارش سخت تر می شد … من می تونستم بیچاره اش کنم … مگه نه اینکه اون همیشه میتونست جلوی خودش رو بگیره؟ حالا هر چقدر هم که سخت اون می تونست! پس من باید باهاش بازی می کردم … و چقدر این بازی برای من لذت داشت! ***دنیل پای ماهواره نشسته و مشغول تماشای یه مستند بود که مسلما من هیچی ازش سر در نمی اوردم … لباس ساده ای پوشیدم که خیلی جلب توجه نکنه و رفتم سمت نشیمن … دوروثی هنوز برنگشته بود و این نشون می داد دنیل هنوز رابطه با کسی نداشته و این یعنی چه؟ یعنی نیاز بیشتر و موفقت بیشتر برای من … رفتم کنارش نشستم … از گوشه چشم نگام کرد و هیچی نگفت … خودم پیش قدم شدم:- خوبی دنی؟- اوهوم …- چرا … چرا دیگه با من حرف نمی زنی؟- حرفی ندارم که بزنم …- دوست داری من از اینجا برم؟با خشم گفت:- چرت نگو …- ادوارد راحت قبول می کنه که من …چرخید به سمتم … صورتش از خشم گر گرفته بود …- ادوارد چه غلطی کرده؟اخم کدم و گفتم:- خوب گفت اگه روزی تو نخواستی منو نگه داری …دستامو گرفت توی دستاش محکم فشار داد و گفت:- من نخوام تو رو نگه دارم! این چرندیات رو تو بهش گفتی؟- نه … باور کن نه!- پس برای چی همچین حرفی زده؟- من از کجا بدونم؟ دستامو ول کرد … خیره شد به تلویزیون و گفت:- دیگه خوشم نمی یاد زیاد با ادوارد گرم بگیری … انگار نباید بهش اعتماد می کردم …حرفو عوض کردم … الان وقتش بود که برم سر مبحث های دلخواه خودم … گفتم:- بیخیال … دنی … من …با خونسردی گفت:- باز چی شده؟- راستش دوستام خیلی با باباهاشون صمیمی هستن … برام عقده شده …- صمیمیت؟ - آره خوب … اونا خیلی از حرفا رو که نمی تونن به مادرشون بزنن یا اینکه مادرشون نمی تونه پاسخگوی خوبی براشون باشه رو به باباهاشون می گن و جوابای خوبی هم می گیرن …- مثلا؟!- بپرسم؟ شاید زیاد جالب نباشه ها!- یه بار دیگه هم بهت گفتم … دوست ندارم احساس کمبود داشته باشی …سریع خم شدم گونه اشو بوسیدم و گفتم:- مرسی دنیل جونم …بعد کنترل تلویزیون رو کشیدم زا دستش بیرون و گفتم:- امیدوارم عصبی نشی … قول می دی؟- بگو افسون حوصله ندارم …توی دلم قهقهه زدم و گفتم:- الان بدتر هم می شی عزیزم … چند لحظه صبر کن! بیچاره ات می کنم …کانال مورد نظرم رو آوردم و خیلی خونسردانه اما تند تند گفتم:- من به سنی رسیدم که دوست دارم در رابطه با این روابط بیشتر بدونم … دوست دارم در مورد اناتومی مردها برام بگی و حساسیت هاشون … از چی خوششون می یاد از چی بدشون می یاد! درسته که فردریک آشغال به من تجاوز می کرد اما تو خبو می دونی که منظروم از رابطه اون نیست … بالاخره شاید من یه روز بخوام ازدواج کنم … باید بیشتر در این مورد اطلاعات داشته باشم …دنیل با دهن نیمه باز به تلویزیون خیره مونده بود … هی دهن باز می کرد یه چیزی بگه هی نمی تونست … صدای تلویزیون رو کم کردم که یه موقع کسی اون اطراف صدا رو نشنوه و گفتم:- خوب بگو …انگار خودش رو پیدا کرد … با سرعت چرخید به طرفم و گفت:- بده به من کنترلو!با تعجب گفتم:- چرا؟!- گفتم بده به من …با بغض دادم بهش و گفتم:- خودت گفتی …با خشم ماهواره رو خاموش کرد و سرش رو گرفت بین دستاش … الان وقت اجرای قسمت دوم نقشه ام بود … صورتم رو بین دستام پوشوندم و زدم زیر گریه … گریه ام هم نمی یومد! الکی صداشو در اوردم و نالیدم:- من خیلی بدبختم … هی دوستام از مامانشون می گن … از باباشون … اما من هیچی ندارم … نه بابا … نه مامان … نه یکی که دوستم داشته باشه … تو یه روز ادعا می کنی بابامی یه روز دوست پسرم … خودت تکلیفت رو با خودت نمی دونی … کاش من بمیرم … اصلا چرا من زنده ام …صدای دنیل بلند شد:- هی هی هی! دختر چی داری می گی؟از جا بلند شدم و خواستم برم بیرون از سالن که منو کشید توی بغلش و در حالی که کمرم رو نوازش می کرد گفت:- آروم باش دختر … آروم! آخه من چی بگم به تو! تو که می دونی برای من چقدر عزیزی … این حرفا چیه که می زنی؟- تو نمی تونی منو تحمل کنی …- چرا عزیزم می تونم … فقط گاهی اوقات احساساتم منو به وحشت می اندازه … افسون این حالات از درک تو خارجه! دنبال دلیل نباش عزیزم …- پس من چی کار کنم؟ اصلا من خودمو می کشم …- هیشش! حرف بد نزن که از دستت خیلی ناراحت می شم … - تو منو دوست نداری!- بگو چی کار کنم تا بهت ثابت بشه که خیلی دوستت دارم!الان وقتش بود:- بذار برات برقصم …با تعجب گفت:- چی؟اشکای دروغینم رو پاک کردم و گفتم:- جدیدا یه کلاسی می رم که مال رقصه … بهت گفته بودم!- آره خوب … اما نگفتی چه رقصی!- رقص همراه با دلبری …سرشو کج کرد و گیج نگام کرد … گفتم:- از همون کارا که دوروثی برات می کرد …با حیرت و نفس بریده گفت:- اوه خدای من! افسون!- می ذاری یا نه؟! خوب من باید رقصم رو جلوی کسی تمرین کنم یا نه؟! اگه نذاری می رم جلوی ادوارد …- ساکت شو!بی صبرانه پا کوبیدم روی زمین و گفتم:- چی کار کنم؟ برقصم؟با کلافگی آشکاری گفت:- بیخیال شو افسون … تو که می دونی چه تاثیری روی من می ذاری … چرا یم خوای با دم شیر بازی کنی …لبخند زدم و گفتم:- تو خوددار تر از این حرفایی …- داری اذیت می کنی مگه نه؟- نه فقط می خوام تمرین کنم …- و اگه بگم نه؟- می رم برای یه نفر دیگه می رقصم … شاید ادوارد …داد کشید:- چی بین تو و اون ادوارد لعنتیه؟- هیچی جز یه دوستی ساده!- برای یه دوست ساده میخوای بری برقصی؟ اونم اون مدلی؟- خوب اگه تو اجازه بدی برای تو برقصم دلیل ینمی بینم از اون کمک بگیرم … اما اگه نذاری روی اون به عنوان به دوست می شه حساب کرد …باز دوباره دستاشو کشید توی موهاشو و با پریشانی گفت:- لعنتی …- برقصم؟خودشو انداخت روی مبل و گفت:- خیلی خب! اما هر جا که کم اوردم و رفتم دلخور نشو! من تا یه حدی گنجایش دارم …یه تای ابرومو بالا انداختم و گفتم:- فقط کافیه به این فکر کنی که نیاز نیست جلوی خودت رو بگیری …- بس کن افسون تو هیچی نمی فهمی! فقط شروع کن می خوام برم …سی دی مخصوصم توی ضبط بود … دکمه پلی رو فشردم و نرم نرم شروع کردم … خیره شده بودم روی دنیل و همین که می خواست چشماشو ببنده یا طرف دیگه رو نگاه کنه سریع بهش اخطار می دادم … عجز رو توی چشماش می دیدم … من می رقصیدم و چشمای اون لحظه به لحظه قرمز تر می شد … چنگ هایی که توی موهاش می زد لحظه به لحظه خشن تر و بیشتر می شد … کم کم سیگارش رو در آورد روشن کرد … پک ها اینقدر محکم بود که با یه چهار تا گک سیگار به آخر رسید … بلوزم رو که پت کردم توی صورتش دیگه طافت نیاورد … از جا بلند شد و با قدم های بلند رفت سمت در … لحظه اخر ایستاد … چرخید به طرفم و یه جمله گفت:- اگه این ها همه اش بازیه ، بازی خطرناکی رو شروع کردی افسون! کاری نکن که مقابله به مثل کنم …بعد از این حرف منو مبهوت بر جا گذاشت و رفت از سالن بیرون ….سه روز گذشته بود، دنیل باز با من سر و سنگین شده بود … از این کشمکش های خسته شده بودم. یه روز به سمتم متمایل می شد و یه روز دیگه فراری! دلم بیشتر از هر وقت دیگه گرفته بود … نیاز به تکیه گاه داشتم … دوست داشتم خودم باشم … دوست داشتم سرم رو بذارم روی شونه کسی که می دونم واقعا خودمو دوست داره و از ته دل گریه کنم! اما کی منو دوست داشت؟! همه افسونی رو دوست داشتن که با افسونگری به دام کشیده بودشون … کسی منو دوست نداشت! شاید اگه شخصیت اصلیمو رو نشون می دادم همه از اطرافم پراکنده می شدند … خدایا این حقه؟ حقه که اگه کسی دوست نداشته باشه دلبری کنه باید طرد بشه؟ حداقل از بین این جمعیت که دور منو گرفته بودن … اهی کشیدم و از جا بلند شدم … برای لحظاتی دوست داشتم خودم باشم … رفتم سمت در بین دو اتاق … ضربه ای به در کوبیدم و منتظر پاسخ شدم … چند لحظه بعد صدای متعجب دنیل بلند شد:- بیا تو افسون!حق داشت تعجب کنه … افسون در زدن بلد نبود … افسون فقط بلد بود غافلگیر کنه! رفتم تو … یه قدم وارد اتاق شدم و ایستادم … پشت میز مطالعه اش نشسته بود … عینک ظریفی چشماشو قاب گرفته بود و زل زده بود به من … با بغضی که تو گلوم لحظه به لحظه داشت وسعت پیدا می کرد گفتم:- دنیل … از جا بلند شد … عینکش رو ز روی چشماش برداشت گذاشت روی میز و بهم نزدیک شد … سرمو انداختم زیر و مشغول بازی با ناخنای دستم شدم … ساده تر از همیشه جلوش ایستاده بودم … با یه دست بلوز شلوار عروسکی و موهایی که از دو طرف بافته و روی شونه هام انداخته بودم … بدون ذره ای آرایش … لبم رو گز گرفتم … شونه هامو گرفت توی دستاش … آروم گفت:- افسون جان! چی شده؟سرمو آوردم بالا … چشمام لبالب پر از اشک بود … بغضم رو به زحمت قورت دادم و گفتم:- منو … می بری سر خاک مامانم؟چشماش پر از مهربونی شد … با یه فشار منو کشید سمت خودش … سرم رو گذاشت روی سینه اش … بوسه اش رو روی موهام حس کردم … گفت:- وقتی اینقدر مظلوم می شی دوست دارم هر کسی که دلش اومده به تو ظلم کنه رو از روی کره زمین محو کنم … به خاطر مهربونیش بغضم ترکید … هق هقم رو که شنید فشار دستاش رو بیشتر کرد و گفت:- گریه نکن عزیزم … آخه گریه برای چیه؟ چته افسون؟ دوست داری بریم سفر؟ این آرومت می کنه؟- فقط … می خوام … برم پیش مامانم …آهی کشید و گفت:- باشه عزیز دلم … برو لباس بپوش بریم.خودمو کشیدم عقب … بدون اینکه نگاش کنم اشکامو پاک کردم و برگشتم توی اتاقم …***- مامان! من برای این کارا ساخته نشدم … یادمه همیشه می گفتی گناه لذت داره! آره مامان راست می گفتی … وقتی کار خطایی می کنم لذت می برم با همه وجودم … اما درست مثل آدما معتاد که وقت کشیدن مواد نئشه و کیفور می شن بعدش دچار رخوت و خماری می شم … مامان توی بد وضعی گیر افتادم … تا کی قراره وضع من این باشه؟ برام دعا می کنی مامان؟ دنیل خیلی مهربونه … بعضی اوقات فکر می کنم در موردش اشتباه قضاوت کردم و نباید اینقدر قصی ااقلب می شدم … اون موقع دنیل یه پسر بچه بوده … کارش از روی بچگی بوده … اما وقتی یاد کتکی تو می افتم … وقتی یاد بغضت می افتم دوست دارم بکشمش! شاید من مریض شدم مامان! نمی دونم این چه حسیه! بعضی وقتا حس می کنم به شدت بهش نیاز دارم … به مهربونیش … به حمایتش … به کلماتش … به حرارتش! اما بعد از خودم و اون با هم متنفر می شم … دوست دارم هر دومون رو نابود کنم … هر دومون رو نابود کنم چون هر دو باعث نابودی تو شدیم … آره مامان! منم باعث نابودی تو شدم … اگه من نبودم شاید تو اونقدر کتک نمی خوری و زخم زبون نمی شنیدی … مامان من از خودم هم بیزارم! دعا کن خلاص بشم … هر طور که میخواد بشه بشه … از مردن هراسی ندارم … ولی از این وضع خلاص بشم … خم شدم … روی سنگ قبر رو بوسیدم و زمزمه کردم:- خیلی دوستت دارم مامان!از جا بلند شدم … نمی دونم دنیل کجا رفته بود … عادتش بود … هر وقت می یومدیم سر خاک مامان بعدش دنیل غیب می شد … منو تنها می ذاشت و اجازه می داد هر چی که دوست دارم به مامانم بگم … اینم یکی دیگه از اخلاقای خوبش بود … دنیل اخلاق خوب کم نداشت! حیف من که من کور شده و چشمامو روی همه چی بسته بودم … ***با نفرت زل زدم توی چشماش آبی پر از پوزخندش … اونم همینو می خواست … دوست داشت عذاب کشیدن منو ببینه! آب دهنمو قورت دادم باید جلوی خودم رو می گرفت … به زور پاهامو از جا کندم و رفتم نشستم سر میز … دایه غرید:- به دوروثی سلام نکردی افسون!چیزی شبیه سلام زیر لب بلغور کردم … چشمامو از زیر چرخوندم سمت دنیل … داشت نگام می کرد … توی نگاش نگرانی خاصی وجود داشت که هم خوشحالم می کرد هم ناراحت! دوروثی که متوجه نگاه دنیل به من شده بود دستش رو از روی میز گرفت و گفت:- عزیزم … دلم خیلی برات تنگ شده بود! کاش می فهمیدی همه اینکارار به صلاح خودته! من تو رو اجبار به هیچ کاری نمی کنم … اما نمی خوام هم اینقدر سردرگم باشی …دنیل چشم از من گرفت … لبخندی به دوروثی زد که تلخیشو من به خوبی حس کردم و مشغول خوردن ناهارش شد … دایه همه حواسش به من بود …- چرا غذا نمی خوری افسون؟تکه ای استیک توی بشقابم گذاشتم و گفتم:- می خورم دایه …دایه مشغول غذای خودش شد … دنیل هم شروع به خوردن کرد … اما من همه حواسم پیش دوروثی بود که هر از گاهی خم می شد در گوش دنیل چیزی می گفت که باعث به وجود اومدن لبخندی کوچک روی لبهای دنیل می شد … داشتم آتش می گرفتم … به خودم توپیدم!- د چه مرگته؟! به تو چه ربطی داره؟ هر کاری بخواد می تونه بکنه! تو فقط می خواستی بچزونیش … کم چزوندیش؟ دست بردار دیگه! بیخیال دنی شو … بذار زندگیشو بکنه … برو سراغ ادوراد و انتقام دوروثی رو هم از اون بگیر … اما عجیب غریبت ترین چیثزی که اون لحظه داشتم تجربه می کردم حس مالکیتی بود که نسبت به دنیل داشتم … نمی خواستم حتی ذره ای از دنیل رو با کسی قسمت کنم! خدایا چه به روز من اومده؟!! حتما به خاطر اینه که می خوام به دستش بیارم … آره فقط برای همینه بعد از اون این تب هم فرو کش می کنه ومن از اینجا می رم … چیزی غیر از این نمی تونه باشه! با صدای دنیل سرمو آوردم بالا:- افسون جان چرا نمی خوری؟خواستم جواب بدم که یه دفعه خشک شدم! دنیل چی گفت؟!! با حیرت گفتم:- دنی!لبخندی زد و با همون لهجه با مزه و با اندکی مکث به سختی گفت:- کمی فارسی یاد گرفته ام! دهنم رو به سختی بستم. کم کم لبخند نشست روی لبام … لبخندم داشت تبدیل به قهقهه می شد که دوروثی با حیرت گفت:- چی گفتی دنی؟دیگه بیخیال فقط می خندیدم! خدای من! دنیل به خاطر من فارسی یاد گرفته بود! باورم نمی شد … دنیل حرفش رو به انگلیسی برای دوروثی ترجمه کرد و چرخید سمت من که چیزی بگه … اما من پیش دستی کردم و گفتم:- اوه دنیل! تو خارق العاده ای! باورم نمی شه … تو خیلی خوبی! خیلی خوب …دنیل لبخندی زد و اینبار به انگلیسی گفت:- حالا اگه ازت خواهش کنم ناهارت رو بخوری می خوری؟اینبار نوبت من بود که به دوروثی پوزخند بزنم … اشتهام چند برابر شده بود … شروع کردم به خوردن … چقدر خاک بر سر شده بودم … همین که یه کم توجه از دنیل دیدم چقدر خوشحال شدم! اما مهم نبود … وسط غذا خوردن پرسیدم:- دنیل چطور یاد گرفتی؟لبخندی زد و گفت:- مدتی هست که دارم کلاس می رم … هنوز خیلی مونده تا بتونم کامل فارسی رو یاد بگیرم! بعد از شش ماه کلاس رفتن تازه یه کم می تونم حرف بزنم …- وای دنی! خودم کمکت می کنم … قول می دم …لبخندی زد و گفت:- مرسی …دوروثی از سر میز بلند شد و گفت:- دنیل من می رم توی اتاقت … غذات که تموم شد توام بیا!من موندم چرا دایه به دوروثی گیر نمی ده! در گوشی که حرف می زنه … از اون بدتر وسز غذا خوردن هم حرف می زنه! بعد هم که زودتر از همه میز رو ترک می کنه … انگار همه قانونای سخت این خونه فقط برای منه!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی دوستای رمانی!!!!امیدوارم از سایت و رمانا لذت ببرین!!منبع بیشتر رمانا از سایت نودوهشتیا،و.... هست!خوب دیگه برین سر وقت رمانا!!!!! درضمن کسایی که کپی میکنین بی زحمت با ذکر منبع باشه!!.. رمان هاي اين سایت نوشته ي كاربران عزيز سايت نودوهـــشتيا است. وهمين جا از همشون تشكرميكنم.... به خاطر اينكه شما از ماخبر داشته باشيد بهتره همه ايميل منو داشته باشيد.... elahenaz567@yahoo.com حرف و گفته يا سوالي بود درخدمتم.... مدیریت :باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 2,460
  • کدهای اختصاصی